Шановні користувачі, ви вже знаєте, що придбати техніку STIHL та VIKING можливо лише в магазинах офіційного дилера. Таким чином виробник гарантує покупцеві кваліфіковану консультацію щодо вибору та експлуатації техніки, а також професійне сервісне обслуговування (все в одному місці - у офіційного дилера).

Гарантійним вважається випадок, коли інструмент вийшов з ладу чи працює неправильно в результаті дефекту, що виник з вини виробника внаслідок порушення технічних умов чи якості матеріалів, в результаті чого й виникла несправність виробу при нормальній експлуатації згідно інструкції з експлуатації та техніки безпеки.

Порушення умов експлуатації, зазначених в інструкції до інструменту, що викликали його несправність, не є гарантійним випадком, тому такий інструмент може бути відремонтований платно у нашому сервісному центрі із застосуванням оригінальних запасних частин.

За правильне зберігання інструменту відповідальність несе користувач. Вихід з ладу інструменту в результаті порушення умов зберігання також є негарантійним випадком, відповідальність за який несе користувач.

Будь ласка, читайте інструкцію до інструменту перед початком користування та зберігайте її для того, щоб була можливість у будь-який момент звернутися до неї для уточнення інформації. Серйозний інструмент потребує серйозного ставлення. Жоден матеріал не є ідеально міцним, хорошими виробниками для відповідних завдань вибираються матеріали, котрі найкраще для цього підходять. Зламати можна будь-який інструмент, якщо користуватися ним неправильно чи поставити собі за мету навмисне псування.

Не варто слідувати шкідливим порадам щодо "обкатування" інструменту STIHL або зміни пропорцій мастила, якщо в інструкції користувача зазначено інше. Інструмент STIHL та VIKING є готовим до роботи відразу після покупки та не потребує якоїсь особливої процедури "обкатки". Крім того, залишення інструменту на довгий час у режимі холостого ходу (як радять продавці підробок чи проконсультовані ними користувачі) є шкідливим для інструменту та може призвести до серйозних несправностей через перегрівання двигуна. У деяких випадках після навмисного перегрівання двигуна або використання невірно приготовленої / неякісної паливно-мастильної суміші* ремонт бензотехніки STIHL може коштувати до половини вартості нового інструменту. Пам’ятайте, що написане в інструкції користувача має вищий пріоритет, ніж поради та здогадки.

Резюмуючи написане вище, потрібно зауважити, що техніка STIHL та VIKING при дотриманні умов експлуатації виходить з ладу надзвичайно рідко. Німецька якість, навіть якщо інструмент зібраний на одному з заводів STIHL не в Німеччині, а в Бразилії, Китаї чи США, залишається все одно німецькою. Вся оригінальна продукція STIHL та VIKING проходить жорсткий контроль на всіх етапах виготовлення. Крім того, офіційні дилери, консультуючи покупця, разом з ним перевіряють інструмент та показують його працездатність. Кількість гарантійних ремонтів настільки мала, що губиться у великому списку негарантійних випадків, спричинених порушеннями елементарних правил тими користувачами, котрі не читали інструкцію, не знають і не бажають знати, а вважають інструмент за щось таке, за чим зовсім не треба доглядати.

Тобто, якщо Ви користуєтеся інструментом згідно інструкції та консультації офіційного дилера, не передаєте його в руки тому, хто не володіє потрібними знаннями, використовуєте якісні витратні матеріали (мастило, фільтри, ланцюгові зірочки, ланцюги, шини та інше), то з моменту покупки до першого дрібного ремонту пройде багато років, а гарантійний талон Вам так і не знадобиться.

*як правильно приготувати паливно-мастильну суміш для двохтактового двигуна STIHL